4. 7. 2017.

Sea nails

Jeste li spemni za more, pesak i palme? Ja jesam! Dok se ne dokopam plaže evo morskog nail art-a.
Ovaj put sam se odlučila za pastelni manikir. Ne mora uvek da blješti, jel da? :) 
Za početak sam namazala jedan sloj belog laka China Glaze Blanc out . Zatim sam trouglastim kozmetičkim sundjerom radila gradijent uz pomoć svetlo roze laka China Glaze Spring in my step  i mint China Glaze Too much of a good fling. Na krajeve sam po malo utapkala China Glaze I'm not lion. Onda sam pečatirala motiv palme sa MoYou nails 307 pločice belim pečatnim lakom (Konad). Na kraju sam dodala sloj Poshe brzosušećeg nadlaka. 





Većinu ovih lakova možete pronaći u Alexandar Cosmetics-u po ceni od 498 rsd/14ml a spisak ovlašćenih distributera širom regiona možete pogledati OVDE. 

Kako vam se čini?

PozZz

Marry

3 коментара :