4. 3. 2017.

China Glaze Sand in my mistletoes


China Glaze je ove sezone izbacio na tržište neuobičajenu zimsku kolekciju  Seas and greetings. Kolekcija se sastoji od 12 lakova raznih završnica u kojoj preovladavaju svetliji tonovi. Još na jesenjem  Sajmu kozmetike sam zapazila ovaj lak ali ga nisam odmah kupila. Ostavila sam to za neki drugi put i konačno sam pre nekoliko dana došla do njega. 
Sand in my mistletoes je krema boje kože kajsijastog tona koji u zavisnosti od osvetljenja može vući i na roze. Odlične je formule. Potrebna su dva srednja sloja za punu pokrivenost. Brzo se suši. Nema visok sjaj pa mu je nadlak neophodan. 
Ova nijansa je veoma unikatna i uopšte nisam pogrešila što sam ovaj lak pridružila mojoj CG kolekciji. Imam na listi želja još par lakova iz ove kolekcije i nadam se da ću ih uskoro kupiti (ako uspem da ih pronadjem u Beocosmetics-u).
China Glaze lakove možete kupiti širom regiona kod brojnih distributera Alexandar cosmetic-a po ceni od 498 rsd a spisak radnji možete pronaći OVDE.   






Na svim fotografijama imam dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.

Da li volite "nudaće"? 

PozZz

Marry

3 коментара :

  1. I like such shades a lot. Neither nude nor pink. Great!

    ОдговориИзбриши
  2. Definitivno nije moja nijansa, ali zato tebi odlično stoji. Super što mu je i formula tako dobra.

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post, jako mi se svidja tvoj blog. Bas si zanimljiva i imas smisla za ovo.
    Dodala sam te na blogu, ako zelis uzvrati, i pogledaj moj blog, blo bi mi drago.
    moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши