18. 9. 2016.

Matching manicures - Inspired by tutorial

Ovonedeljna tema uskladjenih manikira  mi se posebno dopada jer sam odavno želela da kreiram manikir poput jednog sa Instagram stranice Urban Nail Art. 
Tek sad shvatam da sam trebala samo da pronadjem inspiraciju u nekom nail art tutorijalu a ne da ga iskopiram. Ups! Svakako nemam potpuno isti "materijal" za spravljanje ovog manikira pa će ovo biti #lookuna ( Urban Nail Art look) na moj način. 
Na noktima sam već imala namazan Anna Gorelova by Dance Legend Невод koji mi je odlično poslužio za osnovu. Za gradijent su mi poslužili lakovi - ILNP Sweather weather i China Glaze He is going in circles. 



Preko gradijenta  sam namazala jedan sloj brzosušećeg nadlaka umesto nadlaka sa holo šljokicama. Iskoristila sam delove motiva sa velike Born Pretty Store pločice za pečatiranje BP- L014. Motive sam pečatirala crnim Essence nail art Stampy polish pečatnim lakom i svetlo plavim Born Pretty Store 09. Na kraju sam dodala još jedan sloj brzosušećeg nadlaka. 




Pogledajte šta su spremile i ostale devojke:



PozZz

Marry

9 коментара :