10. 11. 2015.

Matching manicures - Geometric



Došla je na red još jedna tema na uskadjenim manikirima. Ovonedeljna tema je - geometrijski manikir. Ovaj put sam bila inspirisana simpatičnim dezenom kutijice H&M balzama za usne. Odavno sam želela da kreiram takav manikir al eto tek je sad došao na red. Naravno ovo je moja verzija. 

Za podlogu sam mazala dva sloja kreč belog laka Essence Wild white ways. Onda sam proizvoljno zalepila tračice za nail art (striping tape) na sve nokte. Zatim sam sundjerom nanela po malo zelenog (China Glaze Four leaf clover) i pink laka (Golden Rose Wow 32) i skinula tračice. Crnim lakom za nail art sa tankom četkicom sam docrtala ostalo. Na kraju sam dodala i jedan sloj Poshe brzosušećeg nadlaka.




Moglo je biti i urednije ali mi je crni lak skoro prazan pa sam se jedva izborila sa njim. Hitno kupujem drugi. ;) 
Pogledajte šta su ove nedelje spremile ostale devojke- 


Kako Vam se čini?

PozZz

Marry

20 коментара :

  1. Одговори
    1. Hvala! :* Drago mi je da ti se dopada posto sam ovaj put bas zadovoljna kako je ispalo.

      Избриши
  2. Meni se ovo bas dopada, odlicno izgleda. Moja drugarica je radila kao vojnicki print i to mi je delovalo super! :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Tamara. :)
      Moracu i ja jednom da pokusam da kreiram maskirni nail art. ;)

      Избриши
  3. Potpuno haotično i veoma efektno. Mnogo mi se sviđa.

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se sviđa! Ne znam kako bih se snašla sa tim tankim tračicama, ja imam onu debelu, pa mi je ok, ovo ne znam kako bih izvela :D Inače, taj Essence Wild White Ways je najbolji beli lak koji sam probala, pre neki dan sam kupila drugu bočicu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Veruj mi da nije komplikovano. Malo sam se namucila sa lepljenjem jer sam uspela da negde zaturim tracicu koju sam skoro kupila pa sam koristila neku staru koja se jedva lepi. :( WWW je super. I ja treba uskoro da kupim drugi jer mi je ovaj dosao do pola i vec se teze maze.

      Избриши
  5. Svaka čast na radu sa trakicama, ja ih iman sigurno 30ak ako ne i više, toliki su mi trn u oku, prezirem ih :'D
    Manikura je prekrasna, svašta se nešto događa a opet je sve povezao. Prekrasna :D
    ps Kolki lip balm damn :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kuku 30!? Posalji koju. :D Ja sam imam dve od kojih je jedna bajata prastara a drugu sam izgubila. :( Valjda je nadjem. Hvala puno! :*
      Daaaa lip balm je bas ogroman i ostala mi je sigurno jedna cetvrtina koja se ubajatila. :\

      Избриши
  6. Svaka čast za ovo 'piplanje' :D
    Iskreno, ja takve manikure volim raditi s akrilnima jer mi TC obavezno ukaki i razvuče dezen.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Suzi! :) Nemam akrilne boje a Poshe je ovaj put bio bas bas dobar. :D
      Ove mrljice koje se vide sam napravila pre nanosenja nadlaka zato sto mi je crni lak pregust. :(

      Избриши