10. 8. 2015.

Zoya Dream




Ne znam zašto sam toliko dugo čekala da predstavim ovaj lak koji od prošle jeseni deo moje kolekcije. Leto je pravo vreme da se pokaže u punom sjaju pa se nadam da će se i vama dopasti.
Zoya Dream je deo praznične kolekcije Zoya Zenith za 2013 godinu. Ova kolekcija se sastoji od šest lakova a pored Dream se izdvojila tamna šljivasta ljubičasta nijansa Payton.
Ovo je jarki tamno plavi lak gelaste formule. Ispunjen je sitnim holografskim česticama koje daju rasut holografski efekat. Maže se prilično ujednačeno ali su dva sloja neophodna za punu pokrivenost. Suši se prosečnom brzinom. Posle pola sata se može nastviti sa uobičajenim poslovima.
Ja sam ga mazala preko Zoya Anchor baze da bi mi manikir duže trajao. Nosila sam ga skoro četiri dana i to u kombinaciji sa nadlakom Zoya Armor koji laku produžava trajnost.






Skida se normalno kao i bilo koji jelly lak bez šljokica. Ne boji nokte ni prste. 
Na svim fotografijama imam dva sloja laka bez nadlaka. Sve fotografije su snimljene na suncu.
P.S. Dok sam fotografisala nokte uspela sam malo da pokvarim jedan nokat a to sam videla tek kad sam prebacila fotografije. :/
Zoya lakove možete kupiti u Ultrasun-u na Novom Beogradu u  Gandijevoj 99v. Cena ovog laka je 853 rsd/15ml (4 free) a toliko koštaju i ostali lakovi iz standardne postavke.  Kompletnu ponudu Zoya lakova možete pogledati OVDE

Nosite li ovakve nijanse?

PozZz

Marry

27 коментара :

  1. Čak i ja, koja nisam ljubitelj plave boje, mnogo volim ovaj lak, ali meni ne stoji ni upola tako dobro kao tebi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Cajo! :* Ova plava lepotica zasluzuje da bude u centru paznje. :)

      Избриши
  2. Prelep je :) super je sto traje i sto se ne skida tesko :) to je meni najvaznije <3

    ОдговориИзбриши
  3. Divan je. Obožavam ga. Odlično ti stoji..

    ОдговориИзбриши
  4. Divno izgleda, pogotovo na tvojim noktima. :)

    ОдговориИзбриши
  5. na prvi trenutak na mejlu sam pomislila da je sunshine, ali ovaj izgleda jos bolje za ove suncane dane. stvarno je divan :)

    ОдговориИзбриши
  6. Savsreeeen jeee! Odusevim se kada vidim lak sa sljokicama da stvarno stavlja sljokice :)

    ОдговориИзбриши
  7. Prelep je lak i na tvojim noktima izgleda besprekorno :)

    ОдговориИзбриши
  8. sasvim prikladno ime, izgleda poput sna *.*

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман17. 8. 2015. 13:27:00

    What a beauty! ^_^

    ОдговориИзбриши