3. 7. 2014.

Maybelline Colorama Bleached neons 241 - Sun Flare

Stigli su nam Maybelline Colorama Bleached neons lakovi na Maybelline police. Iako sa zakašnjenjem od nekoliko meseci vrlo rado smo ih dočekali. Kolekcija se sastoji od četiri laka i stigla je kompletna iako smo mislili da smo ostali uskraćeni za jednu boju. Misterija je razrešena pri prvom fotografisanju a videćete na fotografijama o čemu je reč.

Od svih lakova iz ove kolekcije najveću pažnju mi je privukao 241- svetla isprana kajsija (ako neko zna pravi naziv ovog laka neka mi kaže). Ovakvu nijansu sam odavno želela. Ima sasvim pristojnu formulu za jednog neonca. Četkica mi se jako dopada. Prilično je kremast i lako se maže. Po malo ostavlja ćelava mesta. Za potpunu pokrivenost potrebna su tri osrednja sloja. Ne suši se brzo kao neonci i nema mat završnicu. Nema ni visok sjaj i poželjno mu je dodati sloj brzosušećeg nadlaka. A sad sledi iznenadjenje - evo žutog laka koji smo mislili da nam nedostaje na policama. To je upravo ovaj - 241 koji nije fotogeničan. 





Obrni okreni moj fotoaparat nije u stanju da prikaže ni približnu boju ovog laka. Isprobala sam razna podešavanja ali bi boja na svakoj slici bila ista. Čak ni na promotivnoj fotografiji nije prikazana realna boja. Prvoj fotografiji sam malo obradila boju pa je nijansa približno realna. Na svim fotografijama imam dva sloja laka i nemam nadlak. 
Colorama Bleached neons lakovi su u DM drogerijama trenutno na sniženju pa ih možete kupiti po ceni od 199 rsd a ima ih i u Lilly drogerijama gde su 249 rsd (7ml). Naknadno ću dodati utiske o postojanosti na noktima. 

Da li ste već kupili neki Bleached neons neonac i kakvi su vaši utisci?

PozZz

Marry

21 коментар :

  1. znači kad budem dolazila u beograd prvo na listi mi je kupiti ovaj rozi koji nije došao kod nas! ja sam kupila sva tri i najviše mi se sviđa 242 :)) namučila sam se dok sam ga uslikala, uživo je savršena koraljna i ima savršen omjer roze i narančaste a na slikama ispada više narančast i nekako blijed :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se svi dopadaju ali vec imam brdo slicnih od drugog proizvodjaca pa sam se suzdrzala i kupila samo ovaj. ;)
      Neonci se generalno lose slikaju mada svakako ima izuzetaka.

      Избриши
  2. Анониман3. 7. 2014. 19:33:00

    Meni su sve nijanse odlična, ja naprosto volim sve neonce :)

    ОдговориИзбриши
  3. Joj meni su svi ti neonci lijepi na drugima ali na sebi ih ne podnosim :D

    ОдговориИзбриши
  4. Od ova 4, upravo ovaj koji si nam prikazala želim da kupim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaci isti nam se dopada. :) Samo pazi kad ga budes mazala da naneses neku bolju bazu jer mi je na zalost obojio nokte u zuto. :(

      Избриши
  5. Ja sam kupila sve sem koralnog, jer koralnih imam i previse. Nazivi su im 241 Sun flare, 243 Tropink i 244 Chic chartreusse. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo jos da dodam, iz nekog razloga, kod nas se ne zovu Colorama, vec Color Show. Zbun!?!?!?!?!

      Избриши
    2. Hvala za nazive. :)
      Koliko sam ja skapirala Colorama se zovu lakovi za nase trziste a na zapadnom je Color show. Zasto je to tako ne znam. O.o

      Избриши
  6. Zanimljiva boja. Ne mogu da je zamislim na sebi, ali tebi dobro stoji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Cajo! :) Boja je prava letnja. Uopste nije u mom stilu ali mi se dopada kako mi stoji.

      Избриши
  7. Meni ne ispada toliko zuto na slikama. Ono sto sam videla kod stranih blogerki nije ni priblizno realnoj boji, bas je zuto, vise nalik Seche Perfectly Poised nego ovom laku. Mislila sam da je mozda zuci na noktima, ali tu sam se presla, na meni jeste kajsijast iako je bleda kajsija, a najvise je zut u hladu. Zove se Sun Flare :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slikala sam ga sto puta i boja je manje vise ista a jos imam i nov aparat. ;)
      Na vestackom svetlu je bas zumance zut sto mi je isto neobicno. Za klubove je dusu dao jer bas bljesne pod black light svetlom. :)

      Избриши
  8. Lep izbor, mislim da bih i ja odabrala baš ovaj, mada za sada nemam u planu da probam ovu kolekciju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :) Ja sam ga kupila zato sto je snizen u DM-u. Mislim da je po ceni od 250 rsd skup za tih 7ml. Pre cu dati malo vise za CG svakako. :)

      Избриши
  9. Анониман5. 7. 2014. 22:10:00

    Perfect swatches as always! ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман29. 12. 2014. 14:59:00

    gde pise koja je nijansa boje,meni samo pise broj?

    ОдговориИзбриши